Fyfan vilken dag, bästa på länge.

Helt underbar dag .
Carro gick upp vid halv 9 själv låg jag kvar i sängen till 9 ungefär :b
Käkade frulle gjorde oss iordning och var hos barnmorskan vid 9.45 :)
Hon fixade det hon skulle sen vidare ner till S-tälje centrum kollade runt lite & sen vidare till kiropraktorn och den skitcoola gamla hissen .. Sen gjorde Carro ett fynd med plattången för 500:-

Vi gick vidare till alla andra butiker, blev lite småköp på H&M ... Vi lessnade rätt fort på centrum och åkte vidare till moraberg och Willys :) vi handla lite mat till lunch, vi åkte vi till Hökmossen (ett bad i Nykvarn) vi fotade lite och hade det allmänt härligt i den underbara solen.

Åkte hem och gjorde iordning en god lunch bestående av Passa hjul & Tomatsås/rostad vitlöksmak med lite riven ost uppepå. mums.

Jag fick ett infall och började dammsuga & städade hennes toa, då bestämde vi oss även för att panta och vi tog bilen till affären och pantade och fick ihop hela 32.50 haha.. Blev varsin callipo och en påse tuggummi..

Ja vad hände sen ?

Vi fick ett infall till att grilla :) Vi ringde min kära karl och vi bestämde oss för att mötas på Ica Maxi, vi köpte lite kött och grönsaker för att kunna göra spett.
Och vi käkade ute på carros feta uteplats, kallt var det runt 9 på kvällskvisten.

Lite bilder under dagen:

Snuffe :)
  Carro skulle härmas men det gick inte så bra . .
Hon har liksom inte dem rätta talangerna ;)
 Sångfågeln själv !!
 Lufta däck & tvätta rutor var det som gällde & där befann sig även byggarbetaren siginare!! Haha, fet jävla klänning & byggjacka.. Sexigt -NOT, men kul hade vi åt det ett tag!
Det var kul att fota varann påväg ner mot badet.

Mysigt & fint, älskar dig fis !

Carro fick en hel sjuk idé helt jävla mongo kul ..
Vi skulle köpa hubbabubba tuggummi med en god smak, sen skulle vi stoppa in alla 5 i munnen, bara för att! haha, jag la av vid 3 och Carro fick in allihoppa, min tand började ila nåt så fruktansvärt annars hade jag också stoppat in alla.. Haha, hon kunde inte prata!

 
image52

Vidare till grillen. . .


haha jag bara skoja...





image58
image59


Tack gumman för en underbar dag

//Puss en glad & vårlycklig Terese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0