Helt underbar dag !

Började med att marro ringde och väckte mig & jag kunde verkligen inte somna om..
Bestämde oss för att åka ner på stan en sväng och shoppa lite, under tiden jag gjorde mig iordning ringde Kristin och hade fått Tesse abstinens, ja det var så hon uttryckte det och vi bestäme att jag skulle ringa efter jag kommit hem från stan :)
och jag hittade verkligen INTE mina nycklar!

Blev en del inköp..
*Ljusorange fodral
*Ljusorange linne
*Blommigt pufflinne
*Gräddvita skor från Dinsko
*Lila string

Åkte hem och käkade lite lunch bestående av smörgåsar med gräddost.
Marro stressade i sig mackorna och åkte snabbt till jobbet.

Ringde Kristin och hon kom till mig så vi gjorde en as god smoothie och spelade singstar :)
Heeelt sjukt mycket skratt och helt sjukt roligt hade vi ;D

In the maaaanster ...... In the mooonster !
Jäävla Idiiiiooood !!


Haha...
Vet inte allt vi sa... Men så jäkla lyckad dag så de inte är sant ...

Tack snygging du är bääst!





Kommentarer
Postat av: Tilla

Det var sjuuukt gott!

2008-04-29 @ 14:34:57
URL: http://tillat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0