Sjuk situation på jobbet .

Precis som rubriken lyder .

Jobbar på willys och där sitter jag i kassan. När dagen börjar luta mot sitt slut och mindre kunder är i butiken har jag ett kärt par i 30års åldern som ska handla av mig, ser när dom börjar närma sig min kassa och dom pussas flamsar m.m.
Just då har jag en kund som jag tar betalt utav och dom står där bakom..

Helt plötsligt går han ner på knä och friar till henne, helt seriöst. Jag blir rörd!
Hon står där och frågar "Menar du allvar? *skrattar* och blir helt tårögd"
Min kommentar blir bara med ett stort leende, grattis.. :)
situationen var mer berörande än vad jag kan skriva .

Hon sa även, "vet du hur sjukt det här är, du friar till mig på kön till willys" hahahaha.- 
jag skrattar nu för mig själv, fyfan vad oromantiskt..
Det roliga var även att hon frågade sin gubbe "Var det här planerat eftersom du är så svettig på ryggen"
Där dog jag haha.. vilken kommentar..

Men å andra sidan, för mig blir det ett minne för livet.


Ha en bra dag / T.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0