Vilken sötnos

Jag kunde inte somna för jag var så sjukt jävla hungrig, så jag bestämde mig för att gå upp och göra knäckemackor med ost på.
Smög försiktigt för jag vet att Dogge (brors hund) har stoooora öron för minsta oljud.

Gick ut i köket och började försiktogt öppna dörren till kylskåpet då jag hör ett rassel under matbordet i vardagsrummet och ut under stolen kommer en sleten trött liten dogge fram .. fyfan vad söt han var haha!

Började bre mina mackor osv. tills det var dax att gå ner igen, med hans stora små ynkla ögon så fy vad han inte ville att jag skulle gå.. Stängde dörren och när jag började gå ner för trappan klöser han på dörren! :/

Puss/T.

image61


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0