Vilken underbar Lördag

Började med att mamma och jag åkte på trädgårdsmässa det var i princip en floristmässa & trädgårdsmässa kombinerat i ett, allt var så himla vackert.
Åkte senare till Ikea för att inhandla lite saker till hemmet, det gick fort trots alla köer, vi hade tur som kunde betala direkt när vi kom till kassorna, det var nämligen en glugg med en tom självscanning.

Väl hemma mitt uppe i matlagningen ringer Sandra & Kim och frågar om man kan skjutsa ut dom till honom, så de fick bli efter maten :)
Innan dom blev hemskjutsade ringde hämta vi upp henke hemma hos mig igen och vi alla 4a åker till willys och handlar lite smått och gott och efter deras skjuts hem så åkte vi hem till oss och umgicks.

Sitter nu här efter att ha kollat klart på filmen på tv, (Betty tur och retur) någon mer som såg den? :)
Jag tycker den var rätt ok faktiskt.

Dags för sovtime, godnatt

Kram/T.

För övrigt: Känner mig fortfarande duktig från igår efter att ha städat ur HELA bilen och tvättat den så den blänker som ny :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0