Yup!

Tog bilen till skolan och dagen har åstadkommit rätt mycket idag..

Bland annat har jag var jätte flitig på Småföretagande lektionen idag och jag fick as mycket beröm av min lärarebland annat  "Du är en sån skärpt tjej Terese" ;) Yepp, stämmer bra det, speciellt på den lektionen eftersom det är den roligaste och speciellaste ämnet som jag har nu i 3an bara för att jag ska starta eget framöver.

Åkte sedan hemåt, köpte en hamburgare och glass, sen pumpa jag däcket.
Väl hemma möttes jag upp av Marro och Dogge och en ny blogg header :) Tack Marro ännu en gång !
Har mest setat och glassat hela dagen.. Eftersom Kristin var sjukt bakis, hahahah .. Kanske inte är en hit att träna då!?

Nyss kollat på Sex and the city.. -salta över axeln så kanske ni får bättre sexliv med marsvin på fötterna! ;)

Puss/T.
image21


Kommentarer
Postat av: Anna

vad ska du starta eget inom?

2008-05-17 @ 01:02:00
URL: http://annaflickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0