Jag är så glad :)

Jag har fått en helt ny cykel i 20 års present av mina föräldrar och min kära pojkvän :)


Nu har vi börjat renovera i lägenheten, börjat spackla i hallen och så har vi vart och köpt tapeter till hallen.
Vi har satt upp dataskärmen och tvn på väggen, köpt nya gardiner till vardagsrummet samt soffkuddar och satt upp barbordet samt fixat hyllor på väggarna!

Imorrn åker vi till Ullared och Göteborg, shoppa lite till oss själva och nödvändigheter till lägenheten.

Lite roligt som har hänt :

Vi har haft två trevliga middagar här hemma, först Johan och Camilla och sen Steene och Carina.




Resultat:


 Henke skulle sätta upp tv fästet på väggen:



Ups! Borrningen vart lite djupt? Eller vad säger du älskling!? hahaha.



Temporära bilder, ska dit lite kabelrör och grejer.
Om ett tag kommer bilder på allt fix... Tapetsering i vardagsrummet blir efter hallen är klar.








Nehe nu ska jag göra lite nytta, bilden ovan är tagen nyss då vi håller på och spacklar och slipar i hallen!


Jag älskar min orkidé .

Kommentarer
Postat av: KristinG

En Hp 6720s (: du och jag imorn love

2008-08-15 @ 19:11:05
URL: http://kristinilini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0