Jag är sur !

Fyfan vad jag är SUUUUR ...

Igår var är en Jävla skit dag.
Började med att jag ringde adressändring, frågade vart mina brev tagit vägen och så vidare.
Nae tydligen när dom hade skickat mig adressändring papprena sist innehöll den varken ett inbetalningskort samt papper för eftersänd post.

Ringde sedan till Länsförsäkringar och kollade över mitt bankomatkort jag hade beställt eftersom jag Terese "klant" Johansson 1 vecka senare hittade i en tröja i tvätthögen jaja, har väntat ÖVER 2 veckor på de där jäkla kortet, det har alltså pendlat mellan min nya och gamla bostad och försvunnit däremellan.. Hon spärrade de och beställde ett nytt som skall komma denna vecka.

Gick till Swedbank, öppnade ett nytt konto och kundservice idioten var helt efterbliven och blandade ihop allt som hade med bankomatkort att göra. Jag skulle ha ett Visa fick ett vuxet kollade över allt med Henke och bestämde mig för att gå tillbaka och fråga va fan det skulle bli så jävla dyrt för, hon hade alltså beställt ett vuxen visa till mig fast jag skulle ha "ungdom" visa2 som det hette.. Efter lite om och men så klargjordes allt och jag fick mitt bankomatkort ÄVEN fast jag inte valde att lägga min lön på det! Helt sjuk brud..
"Vanligvis öppnar vi inte ett konto om man inte väljer att sätta in lönen på det"

Cp jag får väl öppna hur många konton jag vill ....

Letade upp Länsförsäkringar för att kunna få cash men när jag väl hittat det så har dom inte den tjänsten och kassaservie har stängt igen eller lagt ner, dom får ett samarbete med forex i oktober och det närmaste forex kommer då ligga i Skärholmen!!!!?

Sen återstod ett smärtsamt jobbpass med sjuuukt mycket folk...

och sen då?
Imorse när jag skulle till jobbet satt en fucking p-bot på min bil med en summa på 800KR"!
Jag doog!

Två jävla skitdagar, tur att man har en underbar mamma som skickade mig 300kr igår, bara sådär :)

Det som betyder mest är att min underbara pojkvän lånar ut pengar till mig hela tiden, hur hade det annars sätt ut om jag skulle bott själv i denna stad där det inte finns ett enda ställe där man kan få ut pengar om man inte har ett bankomatkort?!

Imorgon tänker jag iaf köpa mig ett ordentligt cykellås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0