virvelvind

Ååh, min klump har släppt.

JAG KLARADE PROVET !
fy vilken lättnad. Det där förbannade matteprovet jag har grubblat och tänkt på sen studenten är äntligen avklarat.

Fick en sjukt bra lön denna månad även fast vi var i kroatien, ullared och kryssningen..
De blev en grov shoppingrunda med Carro i Norrköping efter jag klarade matteprovet, vi hade en GRYMT rolig dag!

Idag köpte jag och min kära sambo ett nytt hemmabio system som vi suktat på länge.
Sony hemmabiosystem

Det är grymt ljud för att vara så litet, med dessa små högtalare !
Jag är såld på det men ännu mer såld på denna gudomliga låt som spelas för mig 24/7 :)




Jag ser inte fram emot jobbpasset imorrn 11.30 - 21.15 samt söndag 14 - 00.00 då mitt jobbpass till 21.15 avslutas med inventering till midnatt.

Jag har köpt ett cykellås idag, så nu kan jag cykla till jobbet utan att vara orolig att den är borta nästa gång jag ska använda den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0