Bröllop!

Gaaah, min bror ska gifta sig på lördag och det är stort, väldigt stort och pampigt !
ca 80 pers och hur fint som helst.
Sophia ska ha en fet klänning för måååånga tusen och brorsan ska ha en pingvin kavaj.
Kyrkan ligger precis vid vattnet med en fin utsikt och allt.


Jag ser verkligen fram emot detta! det är stort för mig och min älskade mamma har lagat mat ÅT ALLA 3 rätters m.m.
Helt galet.. (ett gammaldags bröllop) om det säger nåt.


Aja, dax att tänka på refrängen imorrn åker vi och det är mycket som skall fixas innan dess..


Har ju jobbat också på nya stället och det verkar faktiskt helt ok.. Allt är nyrenoverat och sådär personalen känner man ju inte än men det kommer med tiden! När kassachefen har kommit tillbaka från sin semester så kanske det blir bra ordning på allt..

Kärlek för denna helg.
Puss


kyrkan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0