Dålig update!

Yes, stämmer bra har haft så sjukt mycket att göra på sista tiden...
Studenten är kirrad och packningen är snart klar, (flyttar på lördag).
Jobbet har legat lite på is ett tag!

Jag fick hur fina studentpresenter som helst, jag är så j*vla nöjd rent ut sagt!
Det var också skönt att ta studenten och veta att man har jobb och allt därtill.


Jag är nöjd, kan inte säga annat än att jag är så jävla nöjd och mår som jag förtjänar ;b livet är en fest!

Snart är det din tur Kristin ... gosh vad du kommer le hela dagen/natten!

PUSS






(bilderna kom i fel ordning)

Helt lyckat alltihop, tror vi blev 47 pers till slut !

Kommentarer
Postat av: Gossip and Fashion

du ska vara hur glad som helst! studenten är en minnesvärd dag. jag har 3 år kvar dock ;)

2008-06-08 @ 16:38:31
URL: http://ninablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0