Flytten .

Efter allt med packning att göra enda upp i örona så gick flyttlasset på lördag förmiddag, allt gick jättebra och fort!
Bodde i flyttkartonger under lördag och Söndag om de inte hade varit med Carros hjälp hade de säkert stått kvar där än ;)
haha, visste varken vad jag skulle göra eller vart jag skulle börja!

Som sagt, allt gick bra och det mesta är upp-packat utom det lite mer plottriga detaljerna :) (prydnadssaker)
Var också på Ikea i Söndags och vi köpte nytt vardagsrumsbord, tvbänk, matta, köksbord+stolar, hyllor samt lite annat smått och gott . Allt är uppsatt och Carro och jag slängde ihop bordet och stolarna igår innan jag åkte hem till mamma och pappa för en hel vecka bestående av jobb :( 

Nu ska jag vara lite social med min kära mor
puss


Kommentarer
Postat av: K

Vad härligt att det mesta är klart :D

2008-06-17 @ 18:55:11
URL: http://kristinilini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0