Överlycklig :)

Haha, ooh vilken härlig och häktisk dag det har varit idag!
Började med att jag var chaufför åt min bror och diverse killar som hade anordnat en svensexa åt honom:)
HELT GALET! utstyrsel och en vandrig genom hela storgatan där han hade fått i uppdrag att samla in pengar till kläder och varorna som killarna hade köpt på ÖB som han skulle sälja.
Sedan skulle han köpa något klädesplagg på secondhand butiken för en 20lapp som blev över när han hade betalat av kläderna som han hade samlat ihop pengarna till (som var sin egen utstyrsel) haha :D
Sjukt dålig på att berätta men men.
Det han köpte var en rosa badrock i strl 140 (barn) och ett par gummistövlar i strl 45 (vanligvis 43) haha..
Fyfan så han såg ut säger jag bara.
Skjutsade killarna vidare för att spela paintball och där släppte jag av dom..

Sedan blev det studentfirande aka Kristin ;D min lilla pingla, så vacker hon var :)
Fick hur fina presenter som helst av alla som firade henne!
Jätte god mat och fika och allmänt trevligt alltihop precis som det ska vara och precis som jag hade på min student!
Som sagt en dag som man alltid kommer att minnas!!


Senare på kvällen blev det att lasta in flyttkartonger i skåpbilen för IMORRN mina vänner, imorrn går flytten!
Ska bli så sjukt spännande och roligt. K !

Kommentarer
Postat av: K

tack för allt, kul att du hade trevligt (: älskar dig <3

2008-06-14 @ 14:30:59
URL: http://kristinilini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0