Sthlm vs S-tälje

Carro ringde och väckte mig imorse vid 09.45 och tvingade med mig till sthlm central för att göra sthlm idag IGEN!
Jorå man var lagom trött imorse men med en tjej som jublar i andra änden när man ringer och säger okej då så blir man glad och får lite glädjerus.. skyndade mig och hoppade frukosten för att äta frukost med Carro på en fik .

45 min senare och med matilda som sällskap så traskar vi till ett fik och vi tre äter ciabatta med fyllning.. MUMS!
Matilda kilar vidare hemåt och Carro och jag letar förbrilt efter Handelsbanken för att sedan fixa lite bankärenden efter ca 1 timmes letning efter den där omöjliga bankfan.

Replay stod på listan och där köpte carro två par jeans och jag skulle byta min BH på H&M som blev 2 min letande innan vi skulle med tåget haha.. Hon är galen som provar jeans i minst 1 timme.

Roligt hade vi :)
Väl med tåget kl 14.00 så höll vi på att somna!
Men glassen smakade bra.

Båda skulle börja jobba kl 16.00 och första dagen på nya jobbet gick hur bra som helst, mycket nytt som sagt men PLU koderna sitter som en smäck i skallen på mig och det är hur skönt som helst!

Jag både trivs och mår hur bra som helst här uppe och jag är lika kär som alltid i världens finaste pojkvän <3


None

Aaaah allt är så jäkla härligt !
Puss

Ps. blev ingen tvättstuga, men jag och babe bytte tiden till en bättre med kvällstid dessutom!

(Kristin jag saknar dig, kom upp nån dag!)


Kommentarer
Postat av: K

miss u too <

2008-06-26 @ 22:09:46
URL: http://kristinilini.blogg.se/
Postat av: Marro

Du har blivit utmanad, läs i min blogg :) Puss

2008-06-27 @ 23:33:12
URL: http://marjetta.blogg.se/
Postat av: Marro

I know, helt underbart! Stort TACK för hjälpen! Men vågar inte pusta ut förns klänningen är i mina händer :) Puss

2008-07-01 @ 00:38:26
URL: http://marjetta.blogg.se/
Postat av: Marro

Hur ofta uppdaterar du din blogg då ? :P

2008-07-02 @ 00:48:56
URL: http://marjetta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0