:)

Sån fantastisk dag :) ooh, jag har svårt att sova om nätterna när man vet att man har en lägenhet som väntar på oss ! Jag älskar´t och jag vill flytta nu.

Det är så overkligt underbart allting. Att allt kan flyta på så bra nu.
Postade brevet till utbilningen idag och hämtade hem lite fler flyttkartonger, har redan börjat packa en del småprylar.

Det är ju mindre än en månad kvar!


Så pirrigt och så mysigt, jag och min kära karl ska åka och köpa soffan imorgon och sen är det bara barbord och stolar kvar . Sen är det klart ;b

Lite småfix bara såsom hatthylla/skohylla och lite krokar :)

Jobb som gäller för min del imorgon, 15-21.15

Puss o Kram, hoppas ni har haft en härlig dag!

Kommentarer
Postat av: Anna

kul med flytten:) hoppas ni kommer trivas:)

1000 bitar är jag inte så bra på, det brukar alltid va några som blir över...

nu har jag budat på ngr pussel på tradera som jag tänkte bygga ihop o sätta upp på väggen som tavlor, tycker d e onödigt o riva dem när man väl klarat dem, det är ju fina konstverk :)

2008-05-18 @ 00:06:53
URL: http://annaflickan.blogg.se/
Postat av: Anna

knep&knåp har jag brukat köpa, kanske ska testa den igen.. :)

2008-05-18 @ 01:25:22
URL: http://annaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0