Gosh, stress.

Imorrn ska jag och hjärtat åka till Norrköping först för att lämna in min laptop till skolan för ghostning och sådär. :( 
Efter det blir det att bränna upp till sthlm, till Ikea och eventuellt en tripp inne i staden.
Ska även hinna klippa mig, men blir ev hos Carros frisör i södertälje? Eller av Anna i nyköping.

Om planerna blir ändrade blir det nog att jag slaggar över hos Carro för att sedan på fredag förmiddag fixa gelenaglar i Bredäng hos en kompis kompis kompis? om generationen blir rätt. haha 300kr kostar det.
Ska ju jobba 15-20 på fredag också :/

Ja stress blir det.. om inte annat jävligt bråttom!
Gud i himmelen hur ska allt hinnas med ?

"Just jäklarns, det var ju då vi leta fööörbrilt efter din plattång"
"Säg för fablan inte att det är en tusk bara"
"Hahaaha, tusk"

image91
(en liten vy av lägenheten, taget från köket) ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0