Usch, fy och blää.

Mår så jäla piss idag..

Vaknade och var HUR hes som helst.
Halsen är inte den bästa alltså!
Ne, idag är det en dag som man bara vill vara hemma, men icke.
Åkte till skolan och nu sitter jag här lite halvt down!
Ser allt ljust och vill bara flytta nu, tänker hur vi ska göra iordning allt och så.

13 Juni ska jag iaf eller jag har lovat att träffa Kristin och hänga lite krimskrams runt henne och fika .
Den dagen får vi tillträde till lägenheten och det innebär att jag åker upp redan på kvällen och fixar en massa, dagen efter går flyttlasset med bror i täten ;b

Puss och kram alla drömmare!

Kommentarer
Postat av: K

det är fira mitt livsdag, studenten vi snackar om . Och studentmottagning. Inte något jävla "hänga krimskrams" skärp dig ;)

2008-05-21 @ 23:02:38
URL: http://kristinilini.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0