Värdering.

Fattar inte vad det är för fel på mig.
Jag ser mer fram emot flyttningen än självaste studenten!
Det har nog mycket med att göra att min student inte kommer bli en riktig student utan bara ett samlingstillfälle för att tacka lärarna som en "skolavslutning" . Helt jävla makalöst.

Jag vill ha; kortege, champagnefrukost, mösspåtagning och en busstur till alla i klassen. Det är en student inte nån jävla samling i en lokal och tacka lärarna och gå ut genom två dörrar.
FYFAN! hoppas dagen visar mer än så.

Tack för mig och godnatt.
Hejs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Godmorgon...HA en skön torsdag...kram

2008-05-22 @ 08:47:16
URL: http://Blondis81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0