Varm dag !

Gick upp vid 11 imorse och ringde till idioterna på Vårdcentralen blev inte klokare av det och Carina ringde dom ist och hon fick inte en teletid förrän 20 över 4 på eftermiddagen med en (akuttid) och klockan var då cirka 12.00. 
Helt sjukt ! Orkar inte skriva upp allt som sades under detta telesamtal.  Men jag avbokade min tid på fredag för jag måste tydligen ringa imorgon kl 7.45 igen :O Blir fan gråhårig av detta alltså!

Nog om det, dagen har spenderats i detta varma vårväder och vi har åkt lite bil (Jag & Henke) samt ätit donken och städat brorsans bil för en träff om bilbyte mot en mörkblå Kia Sportage han har en nu en silvrig 95- aero kombi helt ok :) Det roliga var att ägarna till Kian skulle byta bilen pga att dom köpt en jackrussel, haha kan det bli mer sammanträffande!?
Men Tommy sa att han och Marro gick om varandra i arbetstider och då aldrig kör Dogge i bilen *host* delvis lögn!

Har tvättat som en tok idag, alla Henkes jobbarkläder som bestod utav ca 15st t-shirtar och ca 8 par jobb byxor, fyfan 3 maskiner ! Hatar att vänta på att den ska bli klar, evigheters evighet, men rent blev det och en glad karl fick jag! :)


Vad har jag mer åstadkommit? Handlade lite på willys och jag har gjort IT-Samordningsarbete !
Åkte även förbi El-giganten och beställde GTA IV till ps3 . 

Skolan suger verkligen....

Nu blir det att göra klart arbetet och sen blir det sängen för ev. jobb imorgon 15-21.15


image69
                                                    jag älskar dig över allt annat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0