Jovars

Blev inge Nyköping som var beräknat, istället boka jag en tvättstugetid i sista sekund.
Blev att gå upp skapligt idag och mycket hann man med under dagen.
Tvätta från 10.30-14. Henke och jag lagade god mat, sprödbakad torskfilé med kokt potatis och gräddfil/majonäs och citronpepparsås. supergott!
Åkte till kungenskurva gick på mediamarkt, elgiganten och Ikea, blev ett perfekt databord och en datastol :)

Jobbet ringde och behövde min hjälp i kassan imorrn.. Givetvis tar man en tid mellan 11-17.
Eventuellt blir det bio imorrn också med Anton och Elin :)

Nu ska jag fixa lite här hemma innan kudden väntar..

Hejs.

Kommentarer
Postat av: Tilla

Tack, det är så ljust och fint. :)

Ja jag vet, men det är nog ingen större fara med just den här möbeln eftersom mitten av tvn står på en av "mellanväggarna" i hyllan. Sen ska vi köpa en till tv-bänk som ska vara ovanpå den där..svårt att förklara men det kommer bilder på det så småningom :)

2008-11-30 @ 12:41:29
URL: http://tillat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0