Söndag

Ååh, vilken dag!
Först var jag nere här på stan och handlade ett linne, t-shirt och en blus. Hur fina som helst!

Åkte sedan hem och pratade med älskling i telefon, han sa att jag skulle åka till mina föräldrar eftersom jag både var uttråkad och kände för att träffa dom..

Tog bilen och åkte dit, mamma sken upp som en sol när jag överaskande klev in i huset.. Det kändes bra att träffa dom, har saknat så!

Åkte och köpte en pizza och cola. Marro och Tommy (och dogge såklart) var där. Kul att träffa dom också :)

Lite senare åkte jag till willys och köpte naturgodis!

Fick med mig äpplen, kantareller och min vinterjacka hem också sen käkade jag HUR mycket björnbär som helst, fyfan vad gott.. Saknar huset/tomten ibland att bara kunna gå ut och ta ett äpple och äta björnbär sådär helt appropå!

Nu ska jag äta glass !

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0