Trosa!

Har varit i Trosa idag tillsammans med 4 damer :) på tupperware.. Köpte en hel del grejer och slutsumman blev 833:-
Jag är nöjd och hon som höll i det var hur grym som helst!
Klockren verkligen.. Hon bakade och visade en hel del grejer med dess funktioner! Kanon ..

Våra muffins som vi gjorde :)
Muffisen är gjorda i micron med en silicon form, spritsade grädde med en tupperware sprits. öppnade mandarin konserven med en tupperware konservöppnare och "locket" till konserven kan återföslutas igen. chokladflarna är gjorda av en kvarn som man lägger blockchoklad i :) Godaste chokladmuffisen någonsin!

Hon hade även gjort vaniljglass med bär i dagen innan i dessa formar! Supergott!


Susann berättar om formen som hon gjort glass i och det finns en överdel till formen som blir toppen på glassen man kan alltså göra ett glasstorn.


Carina vispar grädde på 20 sek i en tupperware visp!




Resultatet av glassen ! (hon skippade toppen)


Monica river potatis med det jätte smidiga rivjärnet.. Det har alltid funnits en hushållsassistent i våran ungdom, Denna lilla har samma funktion och smidighet :)

 
Mitt fikabröd :) MUMS!


super gott .


Isbitar med ett gelehallon i, skit smidigt att pluppa upp dom, det var liksom en plupp under som ni ser i de tomma facken :)


Nu ikväll har jag diskat mina inköp som bestod av:
En lökhackare
En bunke med lock och degskrapa
2st citrus skalare
En "pillerburk"
En silicon grej som är lätt att öppna de svåra glasburkarna med..
En ägg grej att fånga äggulan i.
En sockerburk + måttsats *vinst*
Ett durkslag

Jag är riktigt nöjd och denna dag har varit otroligt skojig :)


15 blommor och den är så otroligt vacker!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0