Underbart är kort !

Var ju ledig häromdagen och jag tillbringade en av dagarna med min bror..
Kom till han vid 12.15 ungefär och vi åkte in till stan direkt för framkallning av fotografier som skulle ta 1 timme..
Vi gick snabbt igenom 2 affärer och sen åkte vi till ÖB, Coop extra, Lidl och sen tillbaka till stan..
Hämtade korten sen hem och fika (jag hade med mig fikabröd samt presentöppning
(Espressomaskin, espressokaffe och 2 espressomuggar med fat) med sophia (han hade fyllt år), han lagade pasta och köttfärsås och jordgubbspaj för jag fick inte hjälpa till, vi smaskade i oss detta sen åkte jag vidare efter en stund..

Hem till Tommy och Marro, det varade inte så länge för klockan var rätt mycket tyvärr.. 
Sen lovade jag att hälsa på mamma och pappa innan jag åkte vidare hem till mig så jag gjorde ett stopp hemma hos dom och käkade majskolvar.

Sen hem till min kära sambo <3 

En underbar dag med min bror!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0