Wohoo :)

Efter lite tjatande hit och dit på min chef fick jag äntligen halva fruk/ halva kassa ;)
YES!
Ska jobba i frukten på fredag och söndag.. Det lönar sig att visa framfötterna!

Jag är sjukt sleten i kroppen idag efter allt jobbande! Det tar på krafterna att inte sova ordentligt.

Imorrn har vi kurs på scandic kl 10-14 och jag skulle egentligen jobbar 16 - stängning men min kassachef hade tydligen satt in en annan tjej på mitt pass, utan att fråga mig! men men både hon och jag känner att jag behöver lite ledighet. 

Har jobbat non stop länge nu. Är bara ledig på torsdag denna vecka mån - sön :( 
Man ska inte klaga, det blir caaaash! 

Sova är det som gäller nu. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0