Bajsdag!

Vaknade halv 9 av att det plingade på dörren, 3 stora peab gubbar stod i dörren för att mäta fönster! 3 fönster tog dem 45min att mäta och jag trött som en mössa bad henke hålla dem sällis!
Gick upp . Fixade mig till arbetspasset, som var en riktigt seg dag..

Jag mår dåligt :(
Vi vet fan inte vart vi ska göra av alla grejer, det är inte ens en månad kvar till stambytet!!

vi måste plocka bort ALL elekrtonik och allt annat ..

när dom håller på kommer de ju att stå öppet och vem som helst kan ju i princip gå in hur som haver .. Man vill ju inte att nåt ska bli stulet . även fast vi kommer åka och titta till allt varje dag ändå.. Se hur det går för dom och sådär.. Ska bli jävligt skönt att få allt renoverat för 1000kr extra varje månad.


Vi har inte ens fått någon information... Tur att gubbarna berättade att alla fönster ska bytas också!
Aja väntar oss ett brev i lådan inom snar framtid om allt som skall ske..

Ska iallafall få flyttkartonger av brorsan så vi kan packa ner hela vårt kök .. För det ska ju också bytas!!
Tur att Henke har världens sötaste farmor som låter oss bo där under tiden.

Nog med problem..
Annars är allt guld!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0