Efterföljning!

Krismöte idag som sagt.
Min chef är så otoligt duktig att hantera denna svåra situation, och han ser ljus i alla mörka hörn.
Han är grym helt enkelt!
En stor eloge till han för att han hanterade situationen igår så himla bra när han fick reda på detta och kontaktade chefen i södra så han skulle åka till sin butik direkt, man kan säga att han räddade en annan butik helt enkelt!
När chefen där gick en runda i butiken så fräste det till i chipshyllan när han gick förbi och han hämtade en handsläckare. Det var en jäkla tur att han inte var någon annanstans när det utlöstes!

Det kommer bli så att jag jobbar i hamnen imorgon eftersom jag hade tid i helgen, man fick bestämma själv om man ville jobba eller inte. Tog den tiden imorrn och sa nej till den på söndag eftersom vi behöver köra flyttlasset.
Samt uträtta andra ärenden.

Fick veta en hel del saker idag och jag känner mig lugn men ändå tom inombords. Känslan är svår och går inte att beskrivas. Men som sagt som min chef sa: "När man ramlar av hästen är det bästa sättet att hoppa upp på den igen" stämmer så jäkla bra.

Jag kommer inte gå utan jobb.. Det finns olika willysbutiker som alla kommer att fördelas ut på. Så ingen kommer gå utan jobb som sagt! Bara det är en lättnad.

De kommer bygga upp ett nytt willys och de började redan igår, kringliggande butiker i huset är rök/vattenskadade, men vad brandmannen sa så har de hindrat branden från de andra butikerna.


Jag är bara så himla glad att ingen har kommit till skada under dessa 4 bränder!
Finns så mycket jag vill skriva men jag orkar inte..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0