:)

Dagen har varit riktigt nice faktiskt, sov ut :) Underbart.
Sen skjutsade jag henke till jobbet, åkte runt lite, sen ringde Carro..
Jag åkte hem och hon hämtade mig, uträttade lite ärenden, bla ÖB, Rusta och Willys.
Åkte hem till oss, käkade mat och sen färgade hon håret på mig!! Fyfan vad nöjd jag blev!!
Riktigt nice blev det, precis som jag ville ha det, superbra!

Imorron är det jobb och på lördag är det fest!!
kommer bli nice ;)
Brorsan fyllde igår, grattis till honom!

Ledig på Torsdag då blir det tvättis och inköp av en snygg klänning tror jag, samt umgås med Carro ??
På Söndag ska även jag och henke till min farmor och farfar med mamma och pappa, vi skulle tydligen bli bjudna på middag! :)

Skulle behöva en kalender, med allt som händer i mitt liv just nu!

Min älskade bror hade ett handledsskydd till mig och den är tydligen så bra att det inte finns något höger eller vänster :) samt har den skena också!

Längtar som bara den tills jag och henke åker till gbg på våran spa-helg! ska bli så underbart!!!

Jag älskar dig gubben, imorgon firar vi 4år!
så sjukt vad fort tiden går egentligen.. men ack så underbart allt är...

Take care!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0