Så glad :)

Idag fick jag många goda ord och en förfrågan av min chef att vikariera (i minst 6v om inte mer), för min kollega som kommer opereras nu i mars.
Inget snack om saken, jag tinga direkt på tråden. :)
Vilken chans var min tanke.  Kommer bli många tidiga mornar med tanke på att jag kommer få gå upp vid 4.15 eftersom vi kommer bo på annat håll under renoveringstiden i lägenheten.
Aja, bara fortsätta visa framfötterna.


Lite om renoveringen:
Stam 1 börjar 2 mars (vänstra sidan i trapphuset) pågår i 7veckor.
Stam 2 börjar 23 mars (högra sidan i trapphuset) där vi bor.
Badrummet går ej att använda i 6v och köket 3veckor utöver detta tillkommer el, vvs och besiktningar.
De kommer alltså att riva ut hela köket och tillsätta nya skåp/luckor, nya blandare och diskmaskin, kakel, plastmatta färger och lister runtom, bänk, ev nya vitvaror om dom ej är nya. m.m.
I badrummet kommer allt bli nytt..
Nyrenoverad tvättstuga..
Hela huset kommer renoveras, samt balkongerna, inkl nytt skalskydd som menas med låsbricka till porten m.m. som även används för kunna boka tid i tvättstugan.

Det är så mycket som skall göras och detta var bara hälften av allt.
Men vi vill inte bo här under tiden för man måste hämta vatten utomhus, duscha med grannarna gå på toa i toavagnar m.m. Uäääk säger jag bara!
Och att vakna kl 7.00 att dom bilar i golvet hos grannarna är bara en mardröm.

Nej, tacka fan för det!

godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0