Aah underbart!

Vilken dag !!!!

Jag känner mig så uppfriskad :)
Det gick superbra på jobbet igår och allt flöt på hela dagen och kvällen .

Bestämde mig för att åka ner till mamma och pappa eftersom mamma var ledig idag och pappa är ledig ändå!
Väl nere så åt jag lite mat och sedan åkte vi ner på stan och shoppade..
Jag köpte bla ett par jeans, 2 t-shirtar och en kofta på gina för 246:- som hittat!
Sen åkte vi vidare till hackmans och ÖoB handlade massa där också!
Blev lite andra ärenden också...

Har grubblat länge på att börja släktforska, igår bestämde jag mig så nu har jag börjat en del på stammen..



Vad är mer viktigt att ta med än datum, hemort och arbete?



 


Kommentarer
Postat av: KristinG

Myys. Jadu jag har no idea?

2009-01-19 @ 21:21:26
URL: http://kristiing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0