Livet i små meningar :)

Allt flyter på fint och jag mår så bra!
Mest nöjd och glad att jag trivs så bra på jobbet och vi har det underbart i våran lägenhet än så länge..
Sedan blir det att bo hos mitt hjärtas farmor! Hon är så snäll och rar som låter oss bo där under stambytet av toaletten m.m.
Det är inte långt kvar tills dom skall börja om det nu blir som det är sagt, i början av feb..

Och nästa helg är det party! Hos min kära bror och flickvän..
Vi sover över hos mina päron den kvällen..

Snart har även jag och mitt älskade hjärta varit tillsammans i 4år, helt otroligt vad tiden går fort!!
Men alldeles underbart.

Jag är så lycklig. <3

Imorgon ska jag på makeup kurs på makeupstore.. fick det i julklapp av hjärtat samt 2 berlocker till mitt pandora armband.. Har några stycken nu :) så fint och personligt!

Köpte en 32" platt-tv häromdagen till sovrummet också, superbra och supersnyggt blev det!

Får även av allt besvär en helt ny 80gb ps3 + ett bilspel.. det blir jävligt nice.. men allt strul hit och dit orkar jag inte skriva ner.

Hmm.. diskmaskin ska vi köpa vilken dag som helst, vi orkar verkligen inte diska längre!
Man blir sjukt torr om händerna och det tar sån onödig tid..!

FAN VAD JAG LÄNGTAR TILLS DOM SKA BÖRJA RENOVERA!!
vi skall även lägga nytt golv i vardagsrummet då samt tapetsera om..
 

Ha det fint!

/Terese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0