Paaanik!

Allt är ett enda kaos i mitt liv just nu! Vet inte vart jag ska börja..
Känslor och oroligheter är bara förnamnet!
Mitt liv är ett skämt!

krockat, stambyte (innebär packning och flytt) , flytta, nerbrunnet jobb, byta jobb, får inget vikatiat pga nerbrunnet jobb...

20tim per vecka innebär paaanik., måste söka ett till jobb om inte någon annan lösning finns!

1år kommer uppbyggnaden ta ... 1 helt jävla år! helt sinnessjukt..

måste sova nu, kommer massa el-snubbar hit imorronbitti, + att det bilas i både garage och hos grannen mitt emot!

tjingeling.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vi klarar det här tillsammans terese

2009-03-04 @ 10:48:42
URL: http://johannaottilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0