Sunday !

Jobbade i Hamnen igår, bra sammanhållning i gruppen och trevlig personal.
Jobbigt att jobba eftersom man inte hittade nånting nånstans i butiken.. men men.. gick bra ändå!

Var helt slut när jag kom hem igår, rätt spänt och oroligt dem senaste dagarna, har inte sovit någe vidare bra heller!
Somnade som en stört på soffan igår och där sov jag hela natten lång och vaknade 11 imorse.. skönt.

Har umgåtts med min underbara pojkvän hela dagen och det var så mysigt att ha en hel dag med varandra för en gångs skull. 
Annars är det alltid jobb för nån av oss!
Vi var på mediamarkt och sen handlade vi massa gott så vi gjorde en pasta/kycklingfilésallad med Rhodeiland dressing supergott!

Imorgon börjar dom lägenhetes renoveringen i stam 1..  förbereder mig på en uppstigning vid 7.00 .
huset lär ju skaka med tanke på att de ska bila i golvet :( 

Btw brorsan var med i aftonbladet idag :D

länk: http://www.aftonbladet.se/nyheter/victoriagiftersig/article4529552.ab






Tjingeling!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0