Jag är så less!

Jag är så fruktansvärt less på att inte kunna använda köket fullt ut och att folk ljuger och att  höra detta brummande 24/7 !

Nog om det, slutade 13.00 idag och imorrn är jag ledig, tänkte hitta på nåt med Carro, och jag skulle verkligen behöva tvätta igen! Så jag hoppas hon bokar en tid tills imorrn annars får jag ta det i helgen..

På Lördag ska jag och min man ner till Nyköping och fira far samt min kära mor :)
Är så fruktansvärt nöjd med vardagsrumstapetseringen!! Blev så himla fint med möblerna till :) 
Ljust och stort ..

Bilder på vårat vidriga kök.. (förbannad för att dom inte tog ner lampan, som nu är full med skit)

 









Avslutar med en vacker bild från i söndags (från köket) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0