Wohoo :)

Helgen har varit underbar!
Långhelg, bytte pass med min kollega, som vi ska fortsätta med i fortsättningen för att få en längre helg.. 
I Fredags tvättade jag mamma och pappas bil både utvändigt och invändigt :)
I Lördags var vi i skärholmen och misslyckad bilträff..
I Söndags lämnade vi tillbaka bilen till mina föräldrar, ÅT SUPERGOOOD MIDDAG hemma hos min kära bror & hans Marro och lillplutten Dogge :)
Supermysigt och supertrevligt !!
Igår hade vi en trevlig eftermiddag hemma hos henkes underbara farfar och gunborg, godaste potatismoset jag någonsin ätit och lilla köttbullar och lingon till det...
Hon fick en jättevacker rosa pelargon i present .

Nu är det jobbvecka med bara Torsdag ledigt..
Omtapetsering i vardagsrummet, idag har de spacklat, imorgon är det slipning och tapetsering!
Underbart!

Nu ska vi åka till oaxen med henkes pappa.. , kanske får åka färja och grejer! och hämta en bil ;)
Duscha dirr när vi kommer hem..

PUSS.



 


Kommentarer
Postat av: Marro

tack tack :) Kram

2009-05-26 @ 00:11:10
URL: http://marjetta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0