Jahopp!

Hade inga hål som tur var :)
Fanns minimum marginal av tunna skuggor på två tänder. Men knappt synbart och de var ju bra!
Dock till det stora hela... USCH!
Ska bli kallad från Huddinge kirurg pga när jag tog bort min visdomstand lämnade den en kapsel full med vätska som är en anledning till min tandvärk samt att dom kommer göra likadant ingrepp även denna gång! Usch det var hemskt när jag opererade bort den!

8 bilder senare...

..frågade han mig även om jag haft bihåleinflammation nyligen..
-Jo, jag har haft det en gång i hela mitt liv och det var i vintras.
Det är ju så att bihålan ligger mellan två av mina tänder och trycker! också en sak som gör att det värker.

Aja, inga hål och det var skönt!
Och jag fick också ett plus att det var rent och fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0