Oj, hoppsan!

Gud vad tiden går fort..
Redan 2 veckor sen bror min hade sin 30-årsfest. okej, nästan.
Har inte gjort annat än jobbat och imorgon har jag en välförtjänt ledig dag.
Sen jobbar jag tors och fredag är den bästa, bara ynka 6-12. Skönt sen är det helg för min del också.
Se om man skall göra nån nytta eller bara slappa och njuta av två dagar ledigt! Nåt kul ska vi väl kunna hitta på tycker ja.

Idag slutade jag skapligt så jag har gjort både de ena o andra. Bla, ringt och skrivit in mig hos tandläkaren jag bokade även en tid. Skickade iväg ett mail till han som har ansvar för maten som blev förstörd under vårat stambyte. Samt STÄDAT och handlat.

Häromkvällen när jag kom hem efter mitt kvällspass så hade Henke städat och gjort hur fint som helst. Tänt massa ljus och en doft av nystädat. Finns det nåt fräschare än den doften?! Tror nog inte det.

Vi lagade en jättegod middag och avnjöt en jättegod måltid tillsammans :)


Häromdagen var jag nere hos mina föräldrar och gjorde en omfärgning hos frisören samt hälsade på hos bror min och kollade hur han hade det på sin 'firma'.

Det var trevligt att träffas och prata lite.

Imorgon ska jag ev, åka hem till Carro och hjälpa henne att packa, hon ska ju flytta!

Nu ska jag fortsätta laga mat för att sedan titta på Idol.
Hejsvejs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0