Inga goda nyheter :/

Hörde precis genom en vän som kör plogbil under jourtider att det ska komma 75CM snö, innan söndag. Ja ni läste rätt och han sa att det är lika bra att man håller sig inomhus för det kommer bli kaos!!!
Helvete också tänkte jag. Men får hoppas att det kommer natten mellan fre & lör så man får jobba sina två sista pass innan helgen!

Nyss hemkommen en snabbis från Ikea med Caroline. Hennes "rum" kommer bli hur fint och mysigt som helst iaf :) Själv köpte jag två gardiner som jag ska lämna tillbaka för det blev inge bra! Typsikt.
Ska ut till Nykvarn nu och lämna några saker till Emelie och Tony samt vara en stund med Carro, kommer bli knäpp om jag bara sitter hemma när Henke mannen jobbar natt. Så himla tråkigt.

Imorgon är vi bortbjudna på middag till Eila, ska höra med gubben min vad han tycker!

Helgen blir lugn än så länge, men man vet aldrig ifall det dyker upp nåt drastiskt ;) en unge kanske!!?
ha.-

Nehe om man ska dra nu så man kommer hem nån gång och får lite mat i magen!
appropå de, åt en köttbulletallrik på ikea för ynka 16kr. samt kaffe & semla 10kr. Kände nästan hur det sved i plånboken ;)

Hörs då!


Kommentarer
Postat av: tea

Hej! tänkte bara höra om du hört något från marro och tommy? vi börjar bli lite nyfikna. ha det gott!

2010-02-18 @ 16:03:59
URL: http://terorese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0