Trevligt sällskap!

Vaknade av att mobilen ringde, det var elin! klockan var då 13 shit, skuttade upp och rusade in i duschen, skulle mött henne nere vid stan runt 12,30!
Tji fick jag.. stress fixade mig och hon var på blodcentralen och gav blod under tiden jag gjorde mig iordning.
Vi gick till Nancys och åt lunch, shoppade en hel del på stan bland annat en fin fin present till en fin fin Milo :)

Har haft en supermysig dag och nu väntas bara att bli friskus så man får träffa den lilla godingen!
Mamma o Pappa har redan hunnit träffa honom 3 gånger! Osis...

I helgen väntas jobb.. Inte det minsta kul.
Tors 12-20
Fre 8-19
Lörd 6-17
Sön 7-17

Inga dåliga tider heller.
Nu ska jag fixa mat, under tiden tvättis och diskis hinner bli klart.

/På återseende.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0