Ärenden!

Finns det något tråkigare än att utretta massa ärenden?!
Ibland tar det ju såå lång tid!
Idag slutade jag kl 14.45 för att vara på huddinge sjukhus kl 15.20 och nu är kl 18.00 och jag har precis kommit innanför dörren! Suck.. Får se sen vad röntgen säger!
Däremellan stannade jag till på biltema för att lämna tillbaka endel reservdelar till bilen... och felsöka till rätt lampa!
inte så svårt men det tog tid att handla i köer.

Jaja.
Imorgon är jag ledig och jag hade ju hoppats att kunna åka ner till min kära stad och träffa Milo, men dumt om jag inte är helt frisk men jag känner mig frisk som en lärka ;)
Men dumt att chansa.. skulle inte ha på samvete om jag fick veta att han blivit sjuk om jag hade varit där och träffat honom, lilla plutten!


Nu ska jag tvätta alla mina jeans och sen äta nåt mellanmål...
Ska laga mat också! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0