1Månad + Ullared

Idag är det exakt 1månad kvar på datumet till bebis är beräknad.
3November och 3December är h*n beräknad så får vi hoppas att bebis vill titta ut lite tidigare.
Min magkänsla har sagt hela tiden att bebis vill titta ut i slutet av November!? :)

Var ner till Ullared idag! Heeelt sjukt mycket folk. Aldrig varit med om liknande inte ens vid högsäsong under semestertiderna.

Nu sitter vi i bilen påväg hem
Och jag har galen värk i mina fötter och händerna är svullna.
Högläge när jag kommer hem :)

Mötte på min fina vän Kristin några gånger där nere också, i jakt efter toa hahah, nöden har ingen lag ibland. Usch vilka köer det var.

Bästa mamma o Sophia beställde mat under tiden mitt toaletande :D

Några tusen senare och så har vi några timmar kvar innan man är hemma.

På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0