Nov. 06, 2012

Ringde o avboka vattengympan imorse, kände att jag behövde sova! Sover rätt dåligt på nätterna numera, men bättre sömn på mornarna!? Jättekonstigt.

Hursomhelst, tandläkaren ringde kl 8.30 o jag fick en akuttid kl 15.15 då jag fått jordens tandvärk. Tydligen sprickor i tanden o de fixade till de så gott som med slipning polering o smörjning. Blir kallad i augusti och då skulle de fixas bättre.

Åkte hem till Carro efter jag varit hos tandläkaren o vi gick en kort prompis med Cashan o hon lagade flygandejacob som blev huuuur jäkla gott som helst, åt så jag vek mig dubbel hahah!!! Tog en kaffe sen åkte jag o handla innan jag skulle hämta Henke på jobbet :)

Nyss tittat ensam mamma söker, men nu blir sova som gäller!
Natti natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0