Nov. 10, 2012

Gårdagen blev rätt tidig uppgång runt 10. Åt frulle o Jimmy kom
Förbi så vi begav oss mot Mio för att byta tacosetet jag köpte som var sprucket sen åkte vi till Haninge för att Jimmy skulle tona sina rutor på bilen hos Johan.
Väl där så monterande han isär framdörrarna o då visade de sig att de satt med utåtvända torks. Så jag Henke o Jimmy åkte till Jula o jag sprang in till babyproffsen o köpte ett skötunderlägg till skötväskan sen åkte vi tillbaka med verktygen o åkte o käka på vegabaren!

Några timmar senare var vi hemma o jag o Henke åkte ut med min jacka o strumpor till Taniya som hon skulle köpa o lämnade hennes linser.

Åkte till Ica o köpte ingredienser till pizzan :) parmaskinka, champinjoner, paprika, mozzarella o ruccola! Mums :)
Kollade på Johan Falk...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0