Nov. 13, 2012

Med ett huvud som vägrar bli trött på två dygn.
Seriöst "inatt" gick jag inte o la mig förrän 6.15 . "Vägra bli trött" och med fötter som fotbollar.

Gick ändå upp vid halv ett men vaknade betydligt tidigare.
Och har varit pigg hela dagen!
Gick dessutom upp vid 9.30 igår!? Förstår inte vart denna energi kom ifrån.

Har lagt ett 1000 bitars puzzle på några timmar, ja är de nånting som jag är grym på så är de o lägga puzzle :)

Lagade potatisgratäng med kyckling o sallad idag! Riktigt mumsigt.

________________________________
Åter till gårdagen och farsdag!
Eftersom jag inte kunde fira min egna pappa så fick de bli svärfar .
Jag, Henke, Caroline o Nicklas lagade ihop en middag till oss fem.
Potatisgratäng, fläskfile, bea o sallad de vart så sjukt gott. Ja de va Caroline som stod för middagen hahah o till efterrätt blev de blåbärspaj med vaniljsås till följt av solsidan.

Åkte hemåt o Henke åkte till jobbet på engång efter att han lämnade mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0