Nov. 14, 2012

Gick upp tidigt imorse och var hos barnmorskan kl. 11 stackars hjärtat hade jobbat natt och somnade kl.7 och vae tvungen att gå upp 10.30 för att hinna dit. :(

Efter bm där vi blev klara strax efter kl. 12 drog vi hem o åt lunch sen körde Henke hem mig till Sofie och han drog och tvätta bilen, Grundligt!

Sofie, jag & Julia åkte till lekplatsen inne i Heron, grymt ställe med grymt fik!
Godaste chokladtårtan och supergod chailatte!
Julia lekte av sig och vi handlade lite på Willys innan vi åkte hem till Sofie runt 17 tiden och jag o Henke blev bjudna på middag.
Efter de åkte vi till Hifiklubben o hämtade stärkaren som hade blivit klar.


Min hjärna går på högvarv just nu!



Fin dag! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0