Oct. 24, 2012

Idag ringde jag till FK fick då veta att jag får en utbetalning den 26e! Puh, skönt att veta att man klarar sig denna månad också, hah!

Hade tid hos sjukgymnasten 14:30 och vi gjorde en ny bedömning samt testade några givande övningar! Grymt!

Hon fixade även så att jag fick vattengympa på måndag, hon smusslade in mig kl 9! Perfekt, med tanke på att min läkartid hade krockat och det skulle ju vara väldigt tråkigt då vattengympan gör stor betydelse för mig.

På Tisdag är det barnmorskebesök med rutinkontroll, på nästa besök görs en sammanfattning genom resans gång!
Ska bli spännande att se.

Har fått såna smärtsamma sammandragningar och smärtor runt jumskarna och runt där.
Tydligen helt normalt för att bäckenet ställer om sig för kommande tid.
_______________________________
Strax ska en kille komma och köpa henkes crossväst och stövlar! Skönt att bli av med massa onödiga grejer. Finns en hel del som man skulle kunna sälja av.

Skulle kunna sälja allt! Har så mycket grejer. Skulle kunna ställa ut ett helt loppis hahah...
Skulle behöva rensa ut en hel del faktiskt men jag orkar inte!

Har vunnit en del kläder på tradera.
Budade på en matchande body till en helt ny mössa jag köpte på basaren från polarn o pyret!

Lagade en svingod paj igår.

På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0