Onsdag

Vilken dag!
Sov rätt dåligt inatt och jag kände när klockan ringde att neeeej jag ORKAR verkligen inte gymma med sjukgymnasten så jag ringde återbud och somnade om en timme.

Känner att allt börjar närma sig för jag börjar känna mig väldigt tung, klumpig och mer osmidig i allt. Sover betydligt sämre och vaknar allt oftare. Men de är väl så att kroppen ställer om sig i allt komma skall med sömnlösa nätter och vakande. :)

Igår tömde vi balkongen på allt skit vi hade där och idag tog vi det sista som var i garaget. Vi åt på max innan så vi samlade lite energi :) Skönt med höströjning.

Vi har ju en lånebil då våran är inne på verkstad. När vi hämtade ut den hörde henke att de var nåt rassel från den och ringde förra veckan och bokade en tid och verkstadschefen lyssnade och sa att det var fel på den. Så efter lite strul hit och dit så kommer de hålla bilen tills de hittat felet med felsökningen.
Under tiden har vi en ny skoda octavia kombi som gått 69mil .

Vi avrundade kvällen med en ordentlig långpromenad på 1 1/2 timme med Tony, Emelie o hundarna. Riktigt skönt! Gick runt Brunnsäng och ner mot Ica och runt sen hemåt. Supermysigt!

När vi kom in lagade jag chiliconcarne så Henke får matlåda med sig imorrn o jag kan äta lunch under dagen.

Nu blir de sussa så jag kanske är piggare imorrn och får nånting vettigt gjort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0