8år

Idag ska jag o mitt hjärta fira vår 8årsdag så mamma o pappa får agera barnvakt en stund :)
Ska bli så mysigt att få lite kvalitetstid bara vi två för ett tag.

Hade tänkt att göra en överaskning för honom men när de är så mycket annat som spelar in så fick jag avslöja't hahah.
Jaja osvsett så blev han hur glad som helst ändå att jag hade engagerar mig.
Fick finfin present av honom igår ihållandes snygga underkläder. ;)

Appropå igår så hade vi finbesök som kom hit på em nämligen Tommy, Marro o Milo.
Kollade mello, Åt supergod mat som Henke hade lagat o fikade minisemlor :)
Tog mina första klunkar vin efter graviditeten (Mobergs röda) och Henke agerade lekfarbror hela kvällen haha. Milo hade grymt roligt iaf.
SUPERtrevlig kväll o Milo deckade lika fort som han hamnade i bilstolen, supertrött kille när de åkte hem vid 22!
Likaså Joel :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0