Feb. 15, 2013

Igår ringde jag till Bvc för joel har fått ögoninflammation, han har sen han föddes trånga tårkanaler som de berode på. Tog vagnen och mötte upp Carro där.
Väl där i sällskap av Carro så kollade bvcsköterskan på honom och konstaterade att de var bara att fortsätta varannan koksalt o ljummet kranvatten sen massera i ögonvrån.

Körde på hela dagen/kvällen och imorse såg de jättefint ut.
Blev en myskväll med hjärtat igår och en jättegod middag.
Han kom hem och överaskade mig med världens finaste present!!
Han är världens bästa, min man.

Idag har vi slappat hela morgonen och sen blev de en långpromenad med Joel :) han sover så gott i vagnen och jag fick bränna lite kolhydrater.

Imorgon bär de av till bästa päronen för massa helgmys och övernattning!

Ps. Mossan, jag skiter i den där nappen, jag vill ha handen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0