Feb. 26, 2013

I fredags blev de en lång promenad o på kvällen kom Caroline o Nicklas på middag då vi bjöd på kyckling, rotfrukter, fetaoströra o en god sallad.
Till efterrätt åt vi jordgubbar m grädde!

Lördag: myyyyysdag med mina fantastiska killar som jag längtat hela veckan! Åt en god brunch i sängen. Gick en 2 timmars promenad o efter de körde vi svärfar till sthlm o svängde förbi Ikea på tillbakavägen o Henke sprang in där o köpte två kastruller, hyllor samt några tallrikar.
Väl hemma åt vi god mat falukorv/broccoligratäng.

Söndag: myssöndag! Jag o Madde åkte till barnbasaren o fyndade lite, mysigt att komma iväg o tänka på lite annat o bolla tankarna med. Väl hemma tog jag o grabbarna en 1 1/2 timmes promenad i det fantastiska solskenet, underbart!
Helgen tog slut alldeles för fort o jag hoppas veckan springer iväg så vi får spendera tid med varann igen :)

Lille prinsen växer o frodas... Snackar som bara den o är såå glad :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0