Vilken underbar helg!!

Henke åkte på svenska rallyt i fredag med sin far så tanken var att jag o joel skulle åka ner till mamma o pappa då men eftersom de var sånt snökaos då så valde jag att vi stannar hemma till lördag så vi åkte ner på morgonen efter hans måltid och det var så underbart att få lite avlastning och känna lugnet och att bara få vara ett litet tag :)
Jag ventilerade lite med en promenad på kvällen och på Söndagen så åkte jag iväg och shoppade i två timmar.
Joel trivs i deras sällskap och jag känner mig så lugn i det!
Sov helt fantastiskt gott med honom bredvid mig på divanen i soffan.
Fick mina två favorit middagar ala mama, kalops i lördags och chiliconcarne i söndags!

I Lördags var även jag o Joel förbi min bästa vän i nyköping nämligen Kristin (o magen) som inte har långt kvar nu bf 5 mars :) väntar med spänning på de där smset när dom åker in, då kommer jag gå på spänn! Vet ju känslan... Helt obeskrivlig!!
Fick superfint paket till Joel ihållandes 2 pyjamas o ett par strumpor. Perfekt!
Vi fikade lite o snackade massa skit, så mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0